Tisdag 10/2-09

Troooor ni att jag har ont eller? Jaaa.... igår när jag skulle följa Jennifer hem så tänkte jag att jag skulle åka lite i is backen. japps, det gick jätte bra, och det var garanterat halt. Sen så skulle vi ju utmana ödet lite mer, genom att glida ner för kanske bara 1 meters backe och snurra oss runt en stolpe, vi åkte och åkte.. Det gick hur bra som helt förutom sista gången, då jag typ halkar till lite och vänster armen känns som den blev 10 cm längre... Sen innan vi skulle gå så stod vi bara på isen och pratade.
och jag står vid kanten, och självklart så ramlar jag... jag ramlar precis på rumpan och på höger armbåge. Så känns som hela armbågen flög upp till axeln.. FYFAN vad ont det gjorde, Jennifer står och as garvar och säger "Du ramlade typ i slowmotion!" jaha??! Hjälp mig ist =D haha. fyfan, jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta. (jag valde att skratta) Haha.. Sen när jag väl kommit upp på benen igen, så tar det 2 sekunder, sen håller Jennifer på att ramla. HAHAH. Då kan man säga att jag stod och as garva.."Fyfan va nära" =D "typ som slowmotion" =D Hahaha!! Fan vilka skadeglädjare vi är! ;D

Så. idag, har jag knappt kunnat göra något alls med höger armen,, shit va ont det har gjort! Det var kul när ungarna ramlade ute och behövde hjälp upp! Det var bara bita ihop och bära upp dem!  =P

Snart ska vi väl käka, maten står i ugnen iaf, sen blir det att dra iväg att gymma! Det ska bli skönt, kan ju inte köra armar idag, så det får endast bli benarbete idag =) sköönt! Jennifer pallade inte haka på. Jag kan förstå henne, eftersom hon går 1-1,5 mil om dagen i jobbet! =) Men en promenad lite senare skulle vi ta iaf =) Är jag inte rätt duktig?! Jag tycker det iaf. =)

PS: På lördag fyller Pappa-Svesse år, då blir det fika ;) mums! =D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0