-

Blev inge mer inlägg igår, blogg krånglade, sen steg jag innan för dörren halv 1 inatt. Efter att jag och jennifer hade gått våran promenad så satte vi oss på bäkarna vid Ica som vanligt och snackade lite. Och då kom vi på den smarta idén att ringa Jack, så med honom tog vi en road tripp, mycket trevligt =)

Och imorse var det inte alls kul att kliva upp kl 7. så jag låg och drog mig till 20 över. Och eftersom jag var så trött så kändes det som hela dagen har gått segt. Men nu är man ju hemma, och jag överlevde den dagen också.

Har precis käkat middag, så om ett tag när det har lagt sig så ska jag ut och gå. Men vill ju inte ha håll när jag är ute i går, för då kan man ju inte gå snabbt utan att det kännas som man ska spy.

Vi hörs!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0