100109

Kom och tänka på en sak nyss. har inte januari gått väldigt segt? =S Det är lixom bara den 10de. Känns iaf som det är typ bland dem sista dagarna och vi ska snart gå över i Februari. Men icke. Det är 3 veckor kvar på denna måndag. Men det kanske rullar på lite snabbare efter Måndag då jag börjar jobba.

Vet ni vad jag vill ja? Jag vill ha en Chrysler 300c , så har du lust kan du mer än gärna få köpa den åt mig =) Jag har inget imot det alls faktiskt! Skulle bli helnöjd!

(Detta är kärlek)

Nej nu ska jag kolla vart den nya wallander filmen går på bio, kanske blir det den ikväll? Vi får se =) Jag är skit sugen på den! Och jag har ju en sånt där härlig presentkort på SF som ligger och väntar på att bli använt! =)

Hare så bra!

/A
Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Ja det var den :) Vad skall du göra ikväll då?

2009-01-10 @ 15:12:09
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: Ja den var super fin, dock lite dålig bild men var lite lat på att ta bra bilder på det ja köpte hehe. Ikväll blir det att kolla på Körslaget annars vet jag inte.

Wallander vilken kanal och tid kommer den på?

Kram

2009-01-10 @ 15:17:55
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: Jahaa okej , juste jag hörde något om att det skulle släppas en ny wallander men visste inte när hehe :) Hoppas den är bra då! Jag har gillat alla wallanderfilmerna + beckfilmerna så den borde ju vara bra hehe

2009-01-10 @ 15:22:44
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0