250109

Jag kom hem för ett litet tag sen från att har tjänat ihop lite svarta cash ;) Så nu är jag helnöjd.

Jennifer frågade om jag skulle haka på till Täby idag, men jag vet inte, jag är inte speciellt sugen, men igentligen skulle det behövas. Men idag efter att ha slitit. njaa, känns inte som de.

Idag så kommer Tessan och Robin hit, med kina mat =D Muuums!! Det ska bli kalas gott, kommer inte ihåg sist vi käka det faktiskt! =P Så jag är glad!!

Nu funderar jag på att gå upp och städa mitt rum. Det skulle behövas lite faktiskt!

Och något mer som skulle behövas är att införskaffa sig en ny mobil. Men innan, så ska jag testa sätta in mammas batteri i min tele för att kolla om det bara är batteriet som krånglar. såfall är ju hela mitt problem väldigt enkelt. Då behöver jag bara köpa ett mobil batteri =) Dax att ta reda på sanningen! Jag åtekommer ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0