Att tänka först .

Jag har tänk på en grej. Om hur vissa människor kan säga saker som sårar utan att tänka. alltså då tänker jag på personangrepp. Hur kan man gå på och säga såna saker till en människa? Hur tänker man då? Hur kan man kolla någon i ögonen och sedan tala om hur ex.äcklig den personen är?! Det varkar ganska konstigt tycker jag!

Eftersom jag har tänkt mycket på allting idag. Så vet dem som känner mig vad jag menar med detta.
- Som sagt, det var 3 år sedan jag valde att inte träffa dessa släktingar i ******!

Idag är ingen bra dag. Nu ska jag hjälpa min mor lite med lekrummet som är klart. kanske kommer de upp en bild senare?!

/S-A
(s-a står för Snygg-Anna ;))

Att svälja vore som att acceptera allting!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0