Avskedsbrev.

Snodde detta av Daleke, tyckte den var lite rolig! =P
Ta fram mobilen och kör sedan från första namnet.

 Kära Basse! För det första vill jag säga att Chefen är den bästa vän jag haft, och att Chrille är helt dumma i huvet. Mina sista önskningar är att Danne och Dulle gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Farbror får ett lyckligt liv tillsammans med Faster. Jag vill säga tack till Fredda för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Game(Jennifer), du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Gragge tog sitt liv. Snälla, Helen sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med Jessika R och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av John som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Hehe. testa du också! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0