Daleke ville ha mycket uppdatering ! :D

Haha, ja det var hennes kommentar, jag är en av dem bloggar hon prenumererar på, så nu ska hon få läsa sönder sig! ;D

Jag satt nyss och fick massa bilder från middagen vi hade den 1a. Så här får ni se lite bilder! Trevlig överaskning, eller hur?! Tycker det har varit lite dåligt med bilder nu för tiden! =)


1.Ohh, vi lyckas alltid! ;) 2.Jag lär Cia att dansa lite turkiskt ;) 3.En otroligt snygg gruppbild :P

4. Jag och Helen.  5. Ehm.. jaa...  6. JAG VANN!! Mohahah!

Detta var dock inte alla. men det får räcka iaf =)

/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaha jag ser plågad ut på första xD

2009-01-08 @ 00:02:27
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0