Lördag

Igår efter jag hade sätt blondinbella dansat så gick jag upp på mitt rum för att kolla klart på dem skivorna av SilverFang. det tog slut en halv timma innan utröstningen i lets dance, så jag pressade mig att hålla mig vaken ett tag för att kunna se den med LA INK. Lite synd att Blondinbella åkte ut, det var ju mestadels därför som jag kollade.

Jag kände bara att jag ville gå och lägga mig tidigt igår. Jag var inte speciellt glad. Så imorse vaknade jag upp med 17 missade samtal på min mobil. varav 16 av dem var från Jennifer. Hon ville ju garanterat få tag i mig. Jag får ta och ringa till henne senare, för jag kan nästan säga till 100% att hon sover nu..som jag önska att jag gjorde också! Meeen...

- Vad tror ni att jag vaknade av imorse då? Jo våra nya äckliga grannar, som håller på att hamra sönder väggarna. Fyfan alltså, kan man inte vänta tills efter 12 iaf på en lördag? hallå.. jävla idioter!! Som sagt, jag hatar mina nya grannar..!

Nu ska jag kolla tv och ignorera livet. TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0