Rubrik

För ungefär 40 min sen så kom jag hem, det var skönt att jobba idag. tyvärr blir det inget imorgon eftersom dem har planeringsdag. Så det fick bli en långhelg!

Nu har jag mobil igen. Så nu går det att nå mig =) bra va?!

Jag hade brottningsmatch med alla killarna idag på dagiset. (Självklart vann jag) ;) haha! Nej men då kom en av ungarna så snabbt mot mig så jag hann inte med, så han klippte till mig skit hårt på läppen, så kändes som min tand skulle lossna (Ni vet jag har ju halva min framtand i plast efter en tidigare olycka) och läppen blev helt svullen och fick ett rött märke som svider.. Detta ska dem få för! ;) haha nerå =P

Och juste, vet ni, min far är inte mycket snäll mot mig inte =P I förrgår(Tisdag) så sa jag till honom att jag ville följa med honom till jobbet igår, för jag skulle ändå inte ha något att göra under dagen. Och han åker ju hemifrån 05:00 ung, så jag ställde klockan på 04.30... Men jag hörde att han fortfarande låg kvar i sängen, så jag tänkte ja men jag kan ju ligga ett litet tag till jag också så fall. Men sen när klockan börja närma sig kvart i 5. då blev jag lite orolig, så jag tänkte om jag skulle upp och göra mackor och sånt innan vi ska åka.. Men sen kände jag, nej jag skiter i att följa med, jag somnade vid 2 tiden, och hade bara sovigt i 2,5 timme, så jag somnade om.
Sen när jag vaknade runt 12. då såg jag att han hade bilen hemma. så jag tänkte aha fan va tidigt han kom hem idag också. MEN...det var bara det att han glömde säga att han var ledig! Jag säger bara de. tur för honom att jag inte hade gått upp och gjort frukost och klätt på mig och sånt. DÅ!! =P haha.

Hare fint så hörs vi mina läsare .

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0