"Ska jag sticka kniven i dig eller"

Vet ni vilken film det är ifrån? Haha. Jag sa det till Tessan för någon vecka sen. och hon gissade faktiskt rätt.
Det är ju såklart Pippi långstrumt på dem 7 haven ;) haha! Och ni vet när hon roppar på Oskar?! Jag kan låta precis som hon gör i filmen, haha, jag är fett grym! ;)

Som ni ser har jag inte kommit i säng än =P Men jag har suttit och läst genom gamla inlägg från min blogg. och jag måste faktiskt erkänna att jag tycker att jag skrev bättre förut! I sommras ex. Kanske att det var mer variation då. Känns inte som det är det nu för tiden. Det känns som man lever på sommaren. och nu på vinten stänger alla in sig i sina hem och fastnar framför datorn och tvingar fram inlägg! =P Haha. Så till sommaren ska det väl bli lite bättre här i bloggen ;) haha! Det vill jag GRANSH lova! ;D

Jag har funderat på om jag ska börja spinna lite. Jag kan ju göra det gratis eftersom vi har gym i tvättstugan. Och gratis är ju bra. det är himla bra;) så varför inte lixom. cykla någon timma om dagen har väl ingen dött av förut vad jag har hört. Så det ska nog bli ett nytt uppdrag. Även om jag fått litet resultat på vågen, så vill jag se lite också! Synd att allt inte går på 5 röda! ;)

En nackdel hos mig som jag skulle vilja ta bort helt är att det tar tid för mig att komma igång med saker. Men har jag väl börjat och känner mig taggad, då jävlar utför jag dem också. Men sen kan det ta ett tag att bli sådär taggad, eller så släpper suget efter 2 dagar om jag lyckats börja på en gång, och det är som man gått fram 1 steg och backat 3. Och det är ju inte speciell bra! Värdelöst faktiskt! Så nu ska jag ta tag i detta och uföra min spinning, vad är smart att börja med? 2-3 dagar i veckan. Det är ju inte så att jag går från att ligga på soffan till att hårdträna, nej, jag har ju faktiskt varit ute och gått i stort sätt varje dag i 1 månad snart! =) Så då känns 2-3 dagar normalt att börja med! Nu är jag taggad.. Hello slimmie, here i come ;) haha!

Nu blev detta längre än vad jag hade tänkt, fingrarna bara skriver även fast min hjärna sluta fungera för 5 min sen;) höhö. humor är på topp när man är trött, men jag är hel nöjd ändå! Nu måste jag sova så jag lever imorgon när klockan ringer 06.45!

Vi hörs, ja det gör vi garanterat.
jag gillar ordet garanterat.

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0