Snart ..

Jag ska straxt gå och lägga mig, inte för att jag är trött för 5 öre. men ändå. klockan är ändå rätt så mycket!

Imorgon ska jag hem till Helen. och våran plan är att vara ute och promenera =D haha. vi ska garanterat ligga och glassa på stranden 2009! ;) Och förut tyckte jag att det inte fanns något tråkigare än att gå ut på en promenad. nu njuter jag faktiskt. jag tycker det är skönt att gå i ett tempo så benen börjar ömma efter ett tag. gemfört med förut när man igentligen bara ville lägga sig ner och dö! =P

Nej hurreni. jag trodde kl bara var 12, men den är ju faktiskt över 1. haha. där ser man! =P dax att sova iaf. Men visst kan vi avsluta detta inlägg med en bild?! Jaa så får det bli!

Gaah, det funkar inte att ladda upp bilder nu, för blogg.se tänkte krångla som alltid! Meeen jag tar och sliter av mig allt hår jag har samtidigt som jag skär mig i armen.

Vi hörs. TJA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0