Yo yo yo .

Jag har totalt fastnat för Lady Gaga, hon är för bra alltså! =)

Idag gick jobbet mycket bättre. var inte alls lika trött. jag somnade redan halv 10 igår kväll typ. Men jag kände mig faktiskt inte sådär utvilad så att jag kunde gå upp på direkten imorse. Nej, jag skulle nog kunnat sova några timmar till.

OCH BARA SÅ ALLA VET SÅ GICK LILLAN 10 MIN INNAN HON SLUTADE IDAG!! =O ;D
-Men som sagt, livet är inte rättvist...fråga mig! ;) Haha !
___________________________

M sa till mamma idag att jag ska lära mig turkiska och inte Kurdiska, det är tydligen bättre att kunna Turkiska. ;) haha, så min nästa fråga är...Ger du mig lektioner? ;)

Idag blir det potatismos och fiskpinnar till middag. kändes som vi slår på stor idag. men jag är nöjd! helnöjd så att säga!

_______________________________

Vad säger ni?! visst avslutar vi detta med en bild på två otroligt snygga personer.
vill säga, jag och Jennifer. det blir 10 av 10 äpplen i skålen .
_______________________________

Kissie hade som dagens fråga "Hur ego är du?"
- Jag är inte ego, jag är självgod.



/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0