Godmorgon typ .

Idag är jag sliten, jag vet egentligen inte varför, gick inte och la mig speciellt sent igår. men iaf så vaknade jag runt halv 1.

Snart så ska jag gå ner och fika med mamma tessan och Kribbe. När jag kom ner förut så stod mamma med vattenslangen och sprutade vatten på alla dagbarnen, dom tycker verkligen att det är skit kul och bara springer som galningar. Så då tänkte jag och Tessan vara lite busiga. så vi går in fyller upp en sor skål, och så kastar Tessan den över Mamma! =D Hahahah!!! Såg så jäkla kul ut, dålig chock hon fick. Och som hämd blev JAG nedsprutad av henne för att T sa att det var min idé...Visst det var ju de, men ändå! ;D

Det är sol ute, så jag har inte tid att sitta inne nu. Jag måste hålla i brännan! Ska jag vara ärlig så måste jag säga att jag aldrig blir brun på benen, utan jag blir ist svart på hela ryggen. Men nu sist tror jag att jag lyckades få riktigt bra färg på benen, så nu vill färgen inte gå bort! ;D Lite färg är väl borta, men inte alls mycket! Fett bra! =D och om 10 dar åker jag och bättrar på brännan lite till.. Tänk er..det är bara 10 dagar kvar! =)

Nu ska jag ut i solen, vi hörs!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0