hoho

Gud vad det kommer uppdateringar nu da... Det ar bara for jag ar for lat att an sa lange ga ut, imorse nar jag vaknade holl jag seriost pa att do av varmeslag...Sen var det lite pinsamt ocksa med en grej..haha, kan saga sahar, efter Nusse gar till jobbet maste jag lara mig att dra over overkastet ;P blir annars mer pinsamt, har redan skamt ut mig for 2 dagar sen ;) Nu far det racka! :D Tur att dom kanner mig iaf!! ;) haha!

Helen skrev nyss om Oboy pa msn med mig, gaaaalet sugen jag blev pa det, tank er ett stort glad oboy med iskall gron mjolk!! ohhh lovely!! :D Jag ska be pappa kopa en en gron mjolk(vi dricker bla hemma) som jag ska halla i mig pa natten nar jag kommer hem ;) Kanske t.om ber han ta med den i bilen nar han hamtar oss vid flyget..eller gar jag forlangt da? ;D
_______________________

Igar beratta Ali for mig att han tyckte att jag skulle boka om min biljett till 1 vecka till, han och Fatma hade tydligen pratat om det!! haha dar ser man lixom ;) Sen sa aven Nusse lika dant pa kvallen, vi gick ut o kaka igar for att komma bort lite fran alla...haha... sa da blev det massa prat! Och som avslutning blev det sjalvklart varat alskade Robin Hood! :D hihi...

Nej nu avrundar vi har, jag ar svettig, ska ta en dusch! :)
Ha en bra dag!

A
Kommentarer
Postat av: anders gustavsson

2009-07-23 @ 19:33:33
Postat av: anders gustavsson

Hej gumman. Det är svenssons som hämtar så det blir röd mjölk. Sitter och har passet i lokalen nu.Qul!! Varför står jasses namn i din blog-log??? Hej då.

2009-07-23 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0