Tisdag.

Det känns bra att det regnar ute..det regnar verkligen också, hur mycket som helst. Jag är glad att jag jobbar nu när det regnar. Men eftersom jag nu slutat vid 1 på dagarna så känns det nästan som tiden går lite långsamt. klockan är straxt efter halv 5 och känns som jag varit hemma i flera timmar redan.. Och det gör ju så dagarna går ganska så segt .. Menmen!

Jag orkar verkligen inte göra något alls nu i veckorna. Och det kan ju försig vara väldigt skönt att bara vara också. Jag har inte sovigt något idag än. men känner att tröttheten börjar komma lite svagt. Igår hade jag väldigt svårt för att sova, ligger bara och tänker massa på kvällarna. Men idag gör det inget om jag inte kan somna speciellt tidigt eftersom jag inte börjar förns halv 11 imorgon! =)

Jag har tänkt på en sak, en unge är nog den ärligaste personen du kan prata med. dom säger precis vad dom tycker och tänker. Vilket kan vara både bra och dåligt i vissa sammanhang! =P

En konversation mellan mig och ett barn för ett tag sen;
Jag går runt och sjunger och dansar..
Ungen - Tyst
Jag - Meh...Tycker du jag inte sjunger fint ?!... jag fortsätter att sjunga och dansa...
Ungen - Nej!
Jag - ......
Det roliga var att ungen hade skit seriös blick och kolla på mig som jag var dum i huvudet! ;D haha!!

Jag en dag på jobbet när vi lekte med utklädningskläder! ;D


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0