Torsdag .

Just nu sitter jag och lyssnar på alla låtar vi har samlat ihop till skiva! Det är den perfekta skivan ever!! ja sväääär assså! ;) haha! Jag blir total taggad av den, känner hur det rycker i axlar och benen! ;) haha! yeah säger jag bara!!

Om ett tag så drar jag iväg till Täby tillsammans med mor och moster, dom har tid för att noppa ögonbrynen, och jag ska växla pengar till resan, kan hända att jag går förbi Gina eller något sånt påvägen så det blir en litet inköp också!=P haha! Det vore inte fel!

Jag är taggad, musiken jag ständigt sitter och lyssnar på, och sen inser man att det bara är 3 dagar (idag,imorgon&lördag) kvar, sen sitter vi på planet till paradiset! finns ett ord för de...YEAH!!!

Jag kan skriva ett inlägg på vilka otroligt sköna låtar vi har valt ut om en liten stund! =)

/A
Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejj, vad ska du hitta på idag ? :D

2009-07-09 @ 14:38:45
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0