Uppdatering!

Har kommer en liten uppdatering, fran det galet varma landet.. det ligger runt 48 grader nu pa dagarna. det gar knappt att rora sig utan att bli dyngsur!! Men man ska val inte klaga antar jag!?!

Nu ar det bara halften kvar av semestern har. kanns lite trisst. Jag hade verkligen inte klagat pa att stanna kvar har ett tag!! Och att mamma var med denna gang var ocksa riktigt roligt!!:) tror hon tyckte det var kalasbra!! :D haha!

Jag var i Alanya nagra dagar sedan och halsade pa! Riktigt trevligt, det visade sig att Ali hade sin mamma och hans tva sma syskon har hemma, sa nu har jag fatt traffa dom. Trevliga manniskor! :) Men gulligaste av allt var nog nar jag skulle tillbaka till Side igen, och Ibo blir jatteledsen, han borjade grata och skrek att jag ska inte alls till side, jag ska dricka upp mitt te som jag holl pa att dricka, sen visade han "mitt" sovrum och sa "har ska anna sova" :P sot-unge!!
Och aven det Nusses mamma sa i telefonen nar vi prata.....Det kommer jag sent glomma! hmm...

Sa nu ar jag i Alanya. Och vi far se hur lange jag blir kvar har.!! Sa nu ska jag ga och vara lite social med dom andra!

Om det inte kommer mer uppdatering sa hors vi om 1 vecka! Tja!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0