En knackig uppdatering!

Hmm, ja det är inte min starka sida verkar det som just nu;) Men idag orkade jag inte vara sitta och ruttna. Så jag drog på mig kläderna snabbt efter jag fått i mig frukosten och så följde jag med mig Pappa och Jossan och kollade på hennes Match. Den slutade i seger 3-2 =) Sen när matchen var slut åkte vi direkt upp till IP och kolla på Robins match, som även den slutade med seger, 5-1 Grattis! =) så det är bra!

Men jag har faktiskt lämnat tillbaka filmen I TID som jag och Jennifer hyrde igår;) haha bra va?! ;D

Nej nu ringde Tessan och Robin och ville att jag skulle komma upp och dricka lite öl och vara social. Så jag ska göra mig iordning lite och sen knallar jag upp dit! =) Det blir nog bra!

Vi hörs imorgon eller inatt kanske;)

peace bitches!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0