En tanke.



Jag har tänkt lite angående att flytta hemifrån. Det känns som typ alla gör det. Alltså det är väl en dröm alla ungdomar har, ju tidigare ju coolare;D Men jag chillar fortfarande, jag är inte stressad, även om jag ibland skulle vilja ha eget mer än någonsin. Det är ju inte speciellt många som flyttar helt ensamma, alltså antagligen är det tillsammans med killen/tjejen eller kompis..

Men ska jag vara ärlig, jag tror aldrig att  jag skulle palla att bo tillsammans med en tjejkompis. Något säger mig att det skulle vara bättre med killen eller en killkompis. Men det är min åsikt. Så, antagligen killen, eller en killkompis. Jag vet ej vad det beror på. jag känner bara nu när jag skriver vad irriterad jag skulle bli.. 2 tjejer lixom... nee, jag har alltid kommit bättre överens med killar. Sen har jag ju 2 systrar..det säger ganska mycket! ;)

Men jag behöver inte oroa mig än, för när jag väl flyttar, då blir det till Turkiet till min man! :)
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0