En trevlig helg?

Gårdagen var bra. En stund efter att jag kom upp till Tessan och Robin så åkte vi vidare till bunkern och tog lite öl. Det var prat om MG efter, men det var inget jag var sugen på, så jag hade sagt att jag drar hem om det blir att åka dit senare. Men lättövertalad som jag är så följde jag med, dock ändrades planerna innan rondellen i Vallentuna, så vi svängde av och kvällen slutade på Tegel.
Var ett bra tag sen jag var där. så det var trevligt, och där befann sig även mina pysslingar Anna och Adde. Det var kul för har inte träffat Adde på ett tag, men jag tror inte jag träffat Anna på år och dar. Så det var riktigt kul! =)

Och idag har jag väl inte gjort speciellt mycket. Vi har firat pappa lite i efterhand. och eftersom det är svensk sommar ute så har jag tillbringat denna dag inomhus! När ska solen komma? Det har regnat konstant sen i fredags eftermiddag. Det är sjukt!

Nu ska jag nog vara lite social och gå ner och kolla film. Vi hörs!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0