Etkin Hoşcakal Semihjk - Minnen

Oj oj oj säger jag bara. Vilka minnen jag har tillsammans med denna låt!
Det är helt sjukt. Har börja tänkt lite på den här låten och minnerna med den
de senaste dagarna. Och nu hitta jag den! =D Äntligen! Ohhh!!

Jag blir helt varm inombords av denna låt, helt galet!!

Självklart är minnerna med Nusse, så sätter in en bild på oss från första gången vi träffades! =)
Nu den 13 Juli är det precis 1 år sedan vi sågs första gången.
Och det känns väldigt bra att vi är nere nu när det blir precis 1 år sen! =)

<3
För er som inte vet..Hoşcakal betyder Hejdå
Så ni kan ju tänka er hur mycket den spelades när jag åkte hem då =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0