Hej o hå!

Hur har ni det? Saknat mig som bara den antar jag! Ni kan va lugna, nu är jag tillbaka! =)

Jag måste säga att jag inte gör allt för mycket, sitter bara och lyssnar på musik och sen pratar med min kära kusin Jocke(Vi är kusinbarn egentligen men det är enklare att säga kusin;) så vi säger så!) hehe! Har inte pratat med honom sen...jaa jag vet inte hur länge. Så det är alltid trevligt! =)
_________

Något som jag är lite knäckt över är att jag inte kan följa med till Åland i år heller! Förra året följde jag inte med för att jag var hundvakt åt släktingar samma vecka. Och i år kan jag inte följa med för att jag måste jobba! Kanske nästa år då.. Saknar det lite ju! Och var inställd på att följa med i år! =/

Bild på huset vi bor i och lite saker vi sysselsätter oss med! =)
Kan ju tyvärr inte visa bilder på allt. Men kan säga att det blir ju en hel del party! ;) hihi.

1. Huset  2. Iväg på gocart  3. Minigolf

4. Kort är något som görs mycket!  5. Bad och sol!  6. Singstar! =D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0