Hej .

Nu har jag tagit mig lite tid för att skriva. Jennifer kom hit hem inte långt efter att jag slutade jobba. Sen dök även Cia upp som man inte träffat på länge, så det var trevligt! =)
Vi käkade middag ihop, det fick bli kycklingen mamma gjorde iordning och ris till de, det blev massa gott! =)

Men vid halv 10 så drog Cia hem, och nu kom jag själv precis hem efter att ha följt Jennifer hem. Det är bra med lite frisk luft nu innan man ska sova. Men det är inte okej att det är ganska så kallt ute! =O Galet ju!

Nu ska jag läsa lite bloggar ;) Sen så ska jag nog sova, annars kommer jag vara död imorgon när jag ska upp för jobb! =P
Vi hörs hurrni!

Avslutningsbild;

Här har vi en svettig bild på mig och Jennifer från Juli förra året i Turkiet ;D HAHAHAHHAHAHAHAH!!! Det var precis när fukten hade börjat komma och man kände knappt att man andades! Man skulle kunna säga att det var en rätt jobbig tid;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0