Jag och Mikaela.

Jag ägnade faktiskt lite tankar åt min kära vän Mikaela igår. Det kändes som det var
år och dar sen som vi sågs. väldigt synd tycker jag. Vet inte varför det blir så egentligen.
Båda är upptagna på egna håll hela tiden typ. Och sen måste väl jag erkänna att jag inte
är den bästa på att höra av mig. Måste ändra på det!

Det är faktiskt lite roligt när man sitter och tänker tillbaka på allt vi gjort tillsammans. Man skulle kunna
tro att jag var inneboende hos henne när jag var mindre, det var i en period som vi var med varandra
heeela tiden, då menar jag verkligen hela tiden. Jag typ bodde där. =P Undra om egentligen Sussie
och Ola tyckte det var okej =P haha.
Jag tror det var typ 8 nätter irad som jag sov där som max utan att vara hemma, pappa kom förbi och lämna kläder;)
 Jag minns när jag kom hem till henne bland dom första gångerna i mitt liv och fick se deras loft,
jag tyckte det var jätte coolt att man kunde sova där uppe.. haha, lite kul att tänka på nu såhär efter! ;)
Och hur vi skulle tälta typ hela tiden där i en period också och vi gick ALLTID till Ica innan för att köpa
choklad som vi kunde ha över natten. Vi har båda varit heeelt galna i choklad. helt sjukt! =P

Jag kan tyvärr inte skriva alla minnen här. för då kommer ni få läsa länge! =P
Vi får helt enkelt ses snart och skaffa mer minnen ihop! Vi får ta oss tid!

<3


/A
Kommentarer
Postat av: mikaeeela

hihi, ja vi va ju som ihopklistrade ^^ det enda mamma sagt nu efteråt är att det gick åt en jäkla massa mjölk under den tiden ;) hahaha. Du åkte ju me på en kryssning också kommer jag ihåg, bara sådär, för mamma och pappa tyckte att du va som en del av familjen typ "nu är alla fem barnen bokade" ^^

Nu tycker jag att vi borde göra nåt snart innan jag drar iväg på båten i tre veckor, jag kommer ju kanske dö av sjösjuka eftersom vi ska åka över till finland, så vi måste passa på ;)

2009-06-16 @ 23:53:31
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0