Så!

Nu är vi hemkomna från Kista. Jag hittade lite saker som jag tyckte om..eller jag hittade inte, Jennifer hittade åt mig!;D haha. Kanske kommer en bild på det senaste införskaffade plaggen någon dag när jag orkar fota och överföra till datorn! =)

Vi kom in på att vi snart måste bränna våran skiva vi ska ha med oss ner till Turkiet. Vi ska ha massa sköna låtar man kan dansa loss till. Och eftersom Adem är DJ så ska han få spela den! ;) kommer bli galet!! =D Så har ni något förslag på en sjukt skön låt, en riktig party låt så får ni gärna skriva en kommentar och berätta vilken/vilka! =) Skulle vara riktigt snällt! och väldigt uppskattat! =)

Nu ska jag kolla klart på Simpsons filmen jag inte kolla klart på igår. den är ju sjukt rolig! =D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0