Sent .

Då var man hemma. Jag hitta massa fint i täby, eller ja iaf 4 tröjor. sen hittade även jennifer en galet snygg jeans kjol och Cia testade ett par cykelbyxor som var galet snygga dom med. Så dom tycker jag hon ska köpa! =)
Sen när man kom hem till moster, försenade som vi var så bjöds det på en otroligt god smörgåstårta! =) härligt, me like! =)

Egentligen så borde jag sova nu med tanke på att jag ändå ska upp skapligt imorgon för att åka in till djurgården tillsammans med alla på jobbet och överraska en arbetskamrat! =) Jag tror att det kommer bli riktigt kul. Egen picknick korg och sånt ska med. välfigt mysigt, jag är taggad!! Kameran åker mer så bilder kommer upp=)
_____________________________________

I miss you my smal love =) <3
Finns det någon sötare unge eller? Ohh älskade Ibo! =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0