Yeah det är måndag .

Denna vecka tror jag kommer gå väldigt fort.
Dagen idag har bara varit bra, Jag och Jennifer var ute hela förmiddagen med alla barnen på promenad! Det var mys! Det är ändå rätt lugnt på jobbet, bara 8 barn idag! =) Imorgon tror jag också att dagen kommer gå rätt snabbt. Och på Onsdag ska vi(Som jobbar kvar på Gul) möta upp nya chefen och tillsammans dra till norrtälje och prata barn och terminen och sånt i norrtälje. Jag tror det kommer bli kalas, fint väder och chefen bjuder på lunch ute! ;) Och så fick jag reda på idag att jag är ledig torsdag och fredag! Det känns galet skönt, på torsdag måste jag fixa en sak i vallentuna, så blir att dra dit, men efter det, då blir det sol och bad hela dagarna =D

Sen fick jag schemat om hur jag kommer jobba nästa vecka 7.00-13.00 mån, tis, tors och sen 10.30-16.30 onsdag och fredag! Jag sa det idag innan jag drog hem, skit schysst schema, verkligen bra! ;) Jag tycker det är bättre att börja tidigt och sluta tidigt, det är mycket skönare, och speciellt nu när det är så fint väder här hemma. Då har man ju hela dagen på sig att sola och bada! =D Härligt!

Eftersom min mor fyller år idag så ska vi fira henne lite igen, så jag har precis hjälpt till att ställa iordning utemöblerna, det är klart att man sitter ute i denna värme!=) fortfarande 27 grader på våran baksida. tummen upp! =) Så ska väl in i duschen straxt och vara lite fräsch tills dom dyker upp! =)

En avslutningsbild på fördelsedags"barnen" =)

Grattis Mamma 47 år och grattis kusinen Jocke 21 år! =)

Vi hörs senare mina fans! Tjao!
/A
Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-29 @ 19:48:48
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0