Yeeejjj..

Såg nyss att några räkningar hade kommit, delvis min..Jag har 1 räkning varje månad på 218kr för internet..känns i plånboken! ;) haha skojja:D Nej jag hatar utgifter, så varför skaffa sig några?! ;) höhö.

Sen så fick jag även reda på att jag och Jennifer blir kvar 2 veckor i Turkiet ist för 1v som var planerat! =P Det känns också bra!! inte bara bra, utan det känns JÄVLIGT BRA!! =) Mamma Carina är underbar som fixar och donar åt oss! =D

2 JÄVLA VECKOR TILL, FATTAR NI? JAG VET INTE OM NI FÖRSTOD FÖRSTA GÅNGEN, FÖR JAG ÄR FORTFARANDE LITE CHOCKAD ÖVER HUR JÄVLA BRA OCH VILKEN TUR VI EGENTLIGEN HAR!!!!! =D <3


För att jag ska fatta att vi verkligen är påväg så måste jag nog lyssna lite på våran låt
No Mercy - Where do you go  =D

En bild på när vi GRANSH var påväg till The Queen en kväll ;) haha!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0