15 ist för 25.

På facebook går det runt att man ska skriva 25 saker om sig själv, som ingen annan vet. Men jag orkar inte skriva 25, och fattar inte hur man gör på facebook. Så jag skriver 15 här ist! ;D hihi..

1. När jag föddes så andades inte jag, var död i 11 min, men dem fick igång mig sen igen..Och fick där efter åka till sjukhuset varje dag i många månader, och där efter 1 gång/v i 7 år för kontroller..
2. Jag hatar att vara mellanbarn
3. Jag har alltid i hela mitt liv älskat att åka bil
4. När jag var liten så var jag rädd för min morfar
5. Jag kan få kraftiga ångest attaker så jag börjar gråta
6. Jag är livrädd för småkryp
7. Jag tycker det är tråkigt med krogen
8. Jag har bettskena eftersom jag biter sönder mina tänder
9. Jag har haft en stor vårta på min fot som en doktor skar bort innan bedövningen börja verka när jag var liten(Ja jag skrek av smärta!)
10. Jag slog ett tennisrack stenhårt i min storesysters huvud när jag var mindre en gång när vi bråkade.(OM det blödde!!)
11. Jag nästan bodde hos Fam.Daleke när jag var mindre.
12. Jag vill flytta utomland 1 år
13. När jag var liten fes jag på min fasters kudde innan hon skulle gå och sova bara för att jävlas
14. Jag har mest respekt för min mormor i hela världen
15. Jag hara ALLTID varit pappas flicka, och är än idag!

/A
Kommentarer
Postat av: ewezi

Sv: Kanske kolla på någon bra film, baka något, bjuda familjen på mat, sy något kul :)! hahaha ! vilka ideér ja har :P

2009-03-16 @ 20:27:01
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0