Be valla .

Jag är hemma, och är as taggad på att dra till gymet, så ska gå dit efter middagen, tyvärr blir det själv då jag bara har lata kompisar, och en lat familj! ;) hahah nerå! ....eller JO! ;)

Idag lärde jag en av barnen på dagis att säga Be valla! Haha. dåligt roligt det lät när han sa det! Hahahah!! =D Ibland får jag till det!;) jaa, mycket roligt som sagt!

Har ni tänk på hur snabbt Mars igentligen har gått? Det är redan den 12de. Och bara typ 3 veckor kvar på hela måndaden, visst det där lät som det var as långt tid kvar haha =P Men jag tycker ändå att det gått snabbt. Det är inte långt kvar nu. Endast 52 dagar kvar, lixom bara 1,5 månad kvar tills vi drar! ;) Jag är väldigt taggad!=)
______________________

Slänger in en bild, och dagen till ära så fick det bli Mias katt för att den är söt! =)
haha, rätt schysst pose, eller hur?! ;)

/A
Kommentarer
Postat av: thess

fin blogg:P

2009-03-12 @ 18:12:41
URL: http://delikathess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0