Dagarna

Det har varit en hemsk uppdatering. Men i onsdags efter jobbet så var det APT. så kom hem sent och har varit sjuk förra helgen och är inte helt 100 än. Så blev en tidig kväll..direkt efter jobbet i torsdags så skulle vi på kurs, så det var bara att ta bussen in till stan direkt efter vi slutat, och var hemma sent så det blev sängen på en gång. Och igår när man hade slutat var det att stressa hem och göra sig lite iordning och sen möta upp dem andra nere vid ICA så drog vi vidare till Gustavsberg.

Det var inflyttningsfest hemma hos M. Och det var riktigt trevligt. Roligt att det blev så många. jag hade först inte tänkt att åka med me tanke på att jag varit sjuk, och sen att onsdag och torsdag blev väldigt långa dagar. Men dem övertalade mig så jag hakade på, + så skulle ju min absoluta favorit Lillan även dit. så då kunde jag ju inte tacka nej! ;D

Det blev många goa skratt och det var riktigt trevligt tycker jag! L-M och H hade skrivigt en varsin dikt. Då var det en viss S som blev lite nervös, om man skulle skrivigt en dikt eller något sånt. men då sa jag bara "Nej det behövdes inte, gör som mig, jag pratar direkt från hjärtat!" ;) Haha.. Jag smörade lite för M, för hennes son var rätt snygg! ;) Så såhär löd min egna dikt;

"Kära arbetskolega svärmor och vän,
tack för en inbjudan till denna kväll,
på jobbet är du en riktig flamma,
men hemma, vilken 5a!!"

Den var väl bra? med egna ord från hjärtat!! ;) Haha!

Jag skriver bara bokstäver för allas namn då jag inte vet om dem vill att jag nämer deras namn i min blogg..förutom Lillan då. för hon avgudar mig och vill gärna publiceras här! ;) hihi! Och hon erbjöd sig även att jag kunde få sova hos henne när den där spelningen var i ekskogen, hon är bra go den där Lillan! ;)
Hahahah!
________________

Nu blev man ensam hemma. vilket känns väldigt skönt! Resten av famljen ska följa med till vaxholm och kolla när jossan ska ha fotbollsmatch. Jag pallar inte det, jag är lite sliten idag. Jag ska dricka te. Turkisk te. i love it! Vi hörs senare!

Avslutar med en bild på mig.....Jaa, bara för att jag är väldigt snygg! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0