En "typisk" grej

Som jag gör när jag har tråkigt är att jag går in på Mikaelas bdb, där finns det ofta listor, och så snor jag dem och sätter här. Då får jag något att göra för stunden iaf! ;)

HUR
Svarar du i telefonen: Aa hallå?! ...Förutom när moster och mormor ringer, då blir det Anna =P
Gör du när du är kär i fel person: Vad kan man göra?
Tycker du om gul-bil-leken: Den är bara irriterande
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Hmm, 20 kr kanske, använder bara kortet
Mycket är klockan: 22:59
Många kontakter har du på msn: 60 personer. Då rensade jag nyligen! =P
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Helen "Jävlar!! hur gick det till?"
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Cina
Pussade dig senast? Min syster (kinden) =P
Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha, va?
Saknar du mest just nu? Nusse<3
Ska du träffa imorgon? Jennifer? ;)
Sov du med senast? Lillsyrran ;D
Festade du med senast? Jennifer
Vem fick du senast sms av? Sebastian

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Nej
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja (På skojj)
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Ja
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej

Njut. Nu fick ni ännu en gång veta lite mer om mig! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0