Fredag 13de

Nu är jag hemma, och inget dåligt har idag hänt, även fast det är fredag den 13de. Jag hade inte otur sist det var fredag den 13de i februari heller. Kanske drabbas inte jag av den dagen? Eller så kommer det senare=P Sist hade jag ju otursdag dagen innan då jag höll på att slita av axeln(kändes som de iaf).. Så kanske kommer oturen dagen efter denna gång?! ;)

Precis stått och pratat med min moster som kom förbi! Hon är allt bra trevlig hon, jag gillar henne väldigt mycket! <3 =)
Hittade ingen bra bild på bara henne, så det fick bli en bild tillsammans med mamma! =P

Moster och mor min <3

Ikväll ska vi grilla. Och det skulle dem också, så jag föreslog att vi skulle äta ihop, så får vi se vart det leder, då får jag ju träfa min älskade kusin på köpet också!!=D Slänger in en bild på honom me! ;D Det uppskattar han, de vet jag! ;D haha!

Kusin vitamin <3

Vad ska ni hitta på i helgen? Någon som ska göra något riktigt roligt?

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0