Fredag !

Äntligen så är det fredag, det känns som denna vecka gått ganska så segt, men nu äntligen så är det helg! =) och jag fick lite tidigare helg då jag redan slutade kl 12.00 idag. Det kändes lite konstigt att bara gå där ifrån så tidigt!
Och idag så kom Lillan och hälsade på lite! Trevligt! =)

Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik. jag funderar på om man kanske ska åka till Täby, jag åker buss dit, så kommer pappa dit efter, så skulle vi så fall gå där ett litet tag. Jag sa att vi kunde kolla på lite nya tröjor åt honom, och han sa faktiskt inte nej, han brukar inte gilla att gå runt och handla. Men han är nog lite sugen! ;) Jag är en väldigt generös person, speciellt mot min far! =P

Nej nu ska jag ringa min far och se när han kommer och hur han vill göra! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0