Gonatt världen.

Nu ska jag straxt gå och lägga mig, så att jag är någerlunda pigg imorgon när jag ska upp. har ju fått haft lite långhelg. ska bli skönt att få komma igång lite igen.

Glömde ju kasta in en bild på Jossan också när hon var liten. Så tänkte, sätter in en bild på henne me, bara för att göra inlägget lite roligare med bilder.!

Hon var faktiskt också väldigt söt som liten ;) hihi.

Nu ska jag sova, vi hörs!

Såg nyss även att besöksantalet har ökat lite, det är alltid trevligt! =)
/A
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev till Kenza häromdagen att du hade elak humor - kolla då in denna sidan :D http://pinsamhetsbloggen.blogg.se och skicka in din händelse och läs andras. Skadeglädje är den enda sanna glädjen!

2009-03-04 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0