Lycka !

Kvällen har varit riktigt bra. Men nu är det dax för att sova. jag känner att jag börjar bli sliten! Och klockan är ju faktiskt 3 på natten.. Jag och Jennifer hittade låten som vi har så otroligt bra minnen från! Det gick tyvärr inte att lägga in videon från youtube, det fanns ingen kod. Men det är iaf låten Where do you go - No Mercy .. Gaaalet mycket minnen det finns från den låten. och ALLA minnen är BRA minnen!! Åhh!!
Jag blir hur taggad som helst av den låten. Så har du den låten, så är du väldigt vänlig och skriver en liten kommentar, så ska jag fixa min msn till dig, så kan du skicka den sen! Hur lätt som helst! Har du den inte? Nej då kan du får ladda ner den åt mig! Och sen skriver kommentar ;) Det vore guld! Litar på er nu! ;D

Jag MÅSTE ha denna låt på min mobil!! <3

Gonatt sötnosar! Hörs imorgon.

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0