Mår illa.

Hela dagen idag så har jag kännt mig helt yr, jag vet inte riktigt varför.. började lite igår kväll. Så att det är jobb imorgon är jag inte mycket glad över. Nej inte alls faktiskt, ibland önskade man att helgen bestod av 3 dagar. Det hade varit hur bra som helst.

Men idag så följde jag med och hämtade Jossan i uppsala. Då fick jag träffa Igge, minns faktiskt inte sist jag träffade henne =P haha. måste varit många månader sen. Men hon hör aldrig av sig, så varför ska jag?! Känns ju lite onödigt när man inte får någon respons lixom ..

Nu kom Tessan in här i rummet också. "Du missade Basse" var det första hon sa.. haha nej nej, jag missar aldrig honom, han kom såklart upp på mitt rum och sa hej ;) han tycker om mig, det vet jag! haha!

Nej jag kanske borde sova tidigt så jag är pigg imorgon, tar väl runt 2 timmar att somna som vanligt också.. känns som jag lägger mig tidigare och tidigare för varje dag som går. iaf att jag intalar mig själv att göra det. Sen att det inte alltid blir så kan ibland hända! =P

Men innan jag går och lägger mig idag tänkte jag prata med Nusse en liten snabbis. Jag tycker om honom massor, Japps det gör jag! =) <3

Gonatt fansen!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0