Onsdag.

Tro mig, det var riktigt skönt med sovmorgon i morse. Men när jag väl kom till jobbet, då kändes de som jag varit där från halv 8 iaf, som jag brukar vara! =P haha. Men nu är jag iaf hemma, är ganska så sliten. Hörde med Jennifer om hon ville ta en promenad senare, men hon var för sliten så hon orkade inte.. =P

Idag så hittade inte jag mitt hårspänne, och jag la mig med blött hår igår. och då blir mitt hår ganska så stort =P Och eftersom jag inte hittade mitt hårspänne, så kunde jag inte sätta upp luggen som jag brukar. Så direkt när jag kom imorse, så frågar ett barn vad jag har gjort med håret "Konstig håret anna" haha ja tack du ;) Och sen när vi varit inne, då säger en annan unge till en annan fröken. "Anna lite konstigt hår" JAAJAA =P dagen gick, sen var det dax för rast. då äter en annan avdelning inne i våran matsal, så ett av deras barn som alltid hälsar på mig säger "Hej Anna!..Vad har du gjort i håret?!" MEEEEN HALLLÅ?!?! =P fick många tankar där i huvudet, men gav snabbt som svar "Jadu, jag har inte riktigt samma frisyr so jag brukar ha".. Sen gick jag snabbt där ifrån !=P Hahah..

Nu ska jag kolla igenom bilderna jag fått på skiva av L-M från när vi var hemma hos M i fredags!=D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0