Rebubbled.

Jag satt nyss och spelade Rebubbled på Jesper.nu .. Men var tvungen att lägga av innan jag skulle göra något dumt.. Men jag klarade bana 70 och 71..Det finns 72 banor. men klarar aldrig den banan, galet arg jag blir.. =P haha.. Och det är min lillsyrras grej jag spelar ifrån, så hon lär ju bli lite haft glad säker när hon kommer hem och ser att jag klarat dem 2 banorna... Dem var inte lätta kan jag säga! och bana 72, den är omöjlig! =P  Jag ska inte säga något till henne, utan hon ska få märka det själv! =D Hahaha.. Mmm. min humor är ond! And i like it! ;D haha!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA...Jag sitter och as garvar för mig själv! =D vad elak jag är! =P

Det är dax för Dulle att kasta in handuken och erkänna att jag helt enkelt är liiite bättre än henne! ;)
/A
Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; hahaha, okej :D

ne jag tar det lugnt :)

2009-03-17 @ 20:12:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0