Redan uppe!

Jag la mig i sängen halv 4 imorse, och somnade princip på en gång. Men jag är redan uppe, och jag vaknade av mig själv! Det är ganska otroligt, jag behövde tydligen inte många timmar..! haha!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, Helen ville att jag skulle haka med in till Djurgården, men jag vet inte om jag pallar. Jag får se om ett tag. Nu ska jag iaf gå ner och vakna till, sen försöka få i mig något.. Jag är sugen på fet mat idag.. Men det får vi se hur det blir med det. Eller vänta!! =D Jag ska nog göra kyckling och något till det! =D jag älskar kyckling! Tänkte ta fram och göra det igår. men icke då fick man till svar..."Men vafan Anna, inte kyckling, du är så tråkig när du lagar mat!" haha TACK HURRNI!!! ;) haha! Nu blev jag galet sugen på kycklingsallad!! =D Ohh det får de bli =D

Från fet mat till kycklingsallad, det är bra jobbat! ;) haha!

Vi hörs senare gott folk.!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0