Sista inlägget i Mars 09

Så nu är jag hemma, mötet var intressant. har inge fler kommentarer om det! Imorgon skulle jag igentligen börjat halv 10, men ska börja kvart i 8a ist eftersom en är sjuk. känns lite surt =P Men slutar ju som sagt vid halv 3 eftersom jag ska till tandläkarn. Får se hur det går, men det blir nog bra! =)

Appropå tandläkaren, jag har plockat fram mina bettskenor igen då jag känner att jag är helt lam i munnen efter jag suttit och tryckt ihop käkarna. Det är inte skönt! Så får se hur mycket min bettskena är villig att hjälpa mig även denna gång! =P

Jennifer berättade nu ikväll på våran promenad att hon fått hem sina kläder hon beställt, och att allt satt skit bra!! Vilket svin hon är! Jag har inte skickat iväg min lapp om kläderna jag beställt ännu, ska göra det imorgon om jag får tid, annars får det bli på torsdag! =) Sen har jag även kollar på kamera, en digital. Men vet ej än, vore ju trevligt lixom, och att få den innan Turkiet verkar ännu mer trevligt! ;) hihi.. Något borde jag väl una mig med den lönen jag fick? ;)

Nej nu ska jag sova, ska gå upp lite tidigare än vad jag behöver så jag hinner duscha! Så, ha en trevlig natt..eller aa =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0