Söndag .

Idag så vaknade jag kl 2 typ.. Jossan kom in i rummet och skrek att jag skulle vakna..jag var fortfarande trött. och jag tänkte "jaha, nu är väl klockan halv 10 eller något..." Men icke då.. den var betydligt mer!

2 min efter jossan sagt att jag ska upp, då kommer pappa in med telefon i rummet, du har telefon. Det var Jennifer. så jag gick upp och så hon kom hem hit, så vi satt och kollade lite bilder och snackade medans jag käkade frukost. Men har även varit i solna idag också, vi var där och hämtade lite av Tessans saker! Sen har det väl inte hänt så mycket mer, bara umgåtts med Jemps hela dagen! =)
______________________________

Nu ska jag snart sova, skickade ett guligt litet sms till min pojkvän. Det känns bra! Saknar honom som bara den! =)

belki uzaklardasin ama unutmaki her zaman kalbindesin <3

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0