Söndag .

Jag är trött. men jag har inte gjort något speciellt. så jag vet igentligen inte varför!

Idag käkade vi tacos till middag, det var verkligen typ flera månader sen jag åt det. Jag förstår inte dem som kan käka det typ 1 gång i veckan eller så. Jag kan typ käka det 1-2 gånger om året, annars tröttnar jag. Så detta var första för i år. Nu kan jag vänta till november, december! ;) haha!
____________

Pratade med älsk tidigare idag, han satt med några vänner, så dem måste ha tråkat ut honom eftersom han ringde mig!;) Jag tror på det iaf! haha! Men han är gullig att han ringer även fast han sitter med kompisarna och frågar hur jag mår och vad jag gör och så! =) kärlek till honom <3


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0