Tisdag

Hejsan, allt bra med er?  Själv mår jag bra, men börjar få lite ont i halsen. men det går väl över!=) Snart ska jag gå bort och kolla om träningslokalen är ledig, så tänkte jag gå dit och träna i nån timma! Ska bli skönt! Blev ju ingen bandy igår, så får göra något idag ist. Känns som jag börjar bli lat igen, jag som var inne i värsta träningcirkeln, but i will be back! =)

Idag känns det verkligen som våren är påväg. Solen har lyst väldigt mycket idag, och den är varm också =D Hur härligt som helst!

Ohh, jag vill ha sommar nu. Här är en bild på Troya från i sommras, hon låg alltid ute på plattorna eftersom dem var så varma =P


Jag är lite uttråkigt, så jag ska byta om och sen kolla träningstd nu ist. Vi hörs senare!
/A
Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :)

jorå det går allt :)

gör du då?

2009-03-17 @ 16:27:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0