Vanda !

Nu blev jag så barnkär så. så suttit och kollat lite på namn. Och jag har ett nytt tjejnamn! =D Ohh, jag har jättelätt för att komma på fina killnamn som jag skulle kunna tänka mig använda. Men tjejnamn, det tycker jag är ap-svårt. Men nu har jag iaf hittat ett! =D

Och mitt nya flicknamn på min "lilla dotter" är Vanda som betyder "Orkidé" på Sunskrit.(Tidigare ansågs sanskrit vara ursprunget till den indoeuropeiska språkstammen.)

Satt även och kolla vad mitt eget betydde. Fick upp detta!
Anna;
Ursprung från den Grekiska formen av Hebreiska Hanna. Betydelse "Nåd" eller "Den benådade"

Sen kollade jag även Jennifer, som betydde "Vit våg" Ohhh.. jag tycker verkligen det är så fint! =D
_______________________

Nu tackar jag för ikväll. Nu måste jag sova. klockan ringer 06.50 imorgonbitti. Gonatt!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0