Godmorgon!

Idag så åker vi, och det känns himla skönt, men nästan lite overkligt! =D hehe. Det kommer väl snart, känner att jag pendlar mellan tvättstugan och hemmet här och är ganska så stressad.. Och det värsta är att allt får knappt plats i väskan..Jaa ni hörde rätt, allt jag har med mig får knappt plats i min monsterbag!! Det är illa! ;) Hahah..

tänk..om 12 timmar, då sitter troligtvis vi i bilen påväg mot underbara Side! =D Ohh.. Jag är lagom taggad! Jag är glad!
Jag har precis pratat i telefon med Mormor, hon ville att jag skulle plocka lite fina stenar och sånt om jag hittade från stranden. Jag har inte sätt så jättefina stenar på stranden förut, men vem vet, dem kanske kan något hemligt ställe ;) hihi!

Nu ska jag kolla igenom allting en gång till så jag verkligen har allt! =P haha! shit alltså, så nära det är! =D

Vi hörs säkert något mer innan jag drar iväg! =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0