Jag är duktig =)

Nu har Cina hjälp mig att söka så jag kan betala min räkningar vid internetbank..Det var väl på tiden ;) hehe.

Så nu har jag varit så duktig så. Betalt alla mina räkningar och sedan även beställt en bok. Inte vilken bok som helst.. Nej nej.. En så jag kan plugga turkiska med =) Kommer bli kalas. Jag har verkligen gått in för detta.. Om det skulle vara så att det tar slut eller vad som än händer med Nusse. Så kommer jag ändå fortsätta åka till Turkiet och det är bara roligt att lära sig ett nytt språk! =) och eftersom jag inte kommer ge upp turkiet, så är det ju kalas att kunna turkiska!! ;)

Fick nyss ett sms av Gamen om vi skulle ses. Självklart, hon fick som svar. Aa visst, vill du komma ner? Jag är ensam.. jag kan bjuda på turkiskt te och glass! ;) hehe..Och det går inte att motstå.. hon går om 10 min ;)  Det blir mys! =)

Så ska förbereda te´t nu så det är klart tills hon kommer! =) Ni kan väl gissa vad vi kommer prata om?! ;)

Två heta kex påväg ut sista kvällen i paradiset! <3

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0