Söndag

Gud vilket fint vänder det är ute, helt galet. Jag gick upp runt 12 imorse och käka lite frukost, sen gick jag ut på baksidan och la mig och sola. Men då fick jag ett sms att Cia som hörde om jag ville haka på och bada och sola. Självklart! =) Så vi svängde in på Ica och köpte vindruvor och jordgubbar, sen drog vi bort till berga och glassa oss.. GALET kallt det var i vattnet, men jag bada iaf! =P Årets första dopp(I Sverige) sen 31 Maj! =P haha..
Där träffade vi även på Jemps och Mickis, men dom skulle dra när vi kom! Men det gjorde ju inget! =P

Så nu är jag hemma igen, ska snart hoppa in i duschen. Sen MÅSTE jag smörja in mig, så min härliga bränna inte försvinner! ;) hihi..

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0