Taggad !

Snart är allting nerpackat, inte riktigt klar än. imorgon ska jag ställa klockan, för 11.00 börjar tvättstugan, känns bra att ha något inplanerat så man inte bara går runt och väntar. Sen så tror jag att jag ska knalla bort till bilisten också och sola en sista gång. haha! Var de Turkiet jag skulle till? ;) haha! Det blir nog bra!

kl 16.45 beräknar 2 medlemar av fam.Svenssons att komma hit och plocka upp mig,det tycker jag låter bra! Då bär det av norr ut mot arlanda, och vi kommer nog vara gladare än på väldigt länge! =)
Första natten kommer jag inte få tillsammans med Nusse som känns lite surt, men jag tar bussen på söndag och åker och hälsar på honom i några dagar, sen är jag tillbaka på banan i Side igen! ;D Så det bli nog bra iaf! =) guuud vad jag längtar! <3

En bild från självaste Stockholm får avsluta inlägget! =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0