Blå buss 176

Det blir Bio idag, jag vill inte ut och festa, jag har kommit över det stadiet då jag tycker det är kul!! Men tack för förfrågan iaf!!:) Så bio blir det ist, och troligtvis i Kista, men vi väntar fortfarande på svar från E.S :) Blir kalas, new moon!! Kan det bli bättre? i dont think so!! ;D

________________

Tänkte massa igår..Igen :P haha. Och ibland så vill man bara skriva ut saker utan att behöva förklara sig, för det är ju min blogg, och jag kan ju egentligen skriva vad jag vill, utan att behöva föklara eller berätta meningen med det. Så, varför inte göra det?! Bara för att det är sant?!

- Den som skrattar sist skrattar bäst! Och du är så omedveten så det är löjligt!

Såå, nu fick jag ur mig det! ;D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0